Klachtenregeling

Informatie over onze klachtenregeling. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze service-en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service-en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u. Geef uw suggestie door aan één van onze medewerkers of stuur deze per e-mail.

Heeft u een klacht? Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht met uw tandarts. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen. Wij zijn aangesloten bij de klachtenregeling van het ANT.

Uw mening telt

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren.  Wilt u uw suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen aan het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP) 0900 202 5012. Beide geven onafhankelijke informatie.

Voor meer informatie over mondzorg, patiëntenrechten en kosten:

Maak een afspraak voor een controle

Sluit Menu